英語の文章ドリル 20240303 16:00

一言英語 : A winter trick

英語

When packing for a snowy trip, here's a trick: pack lighter to avoid lugging heavy bags through the snow!

日本語

雪の旅行に荷物を詰めるときのコツ: 重すぎないように荷物を少なめにして、雪の中で重い荷物を運ぶのを避ける方法です。


英語の長文 : The Snowy Adventure

英語

As the group set out on their snowy adventure, they realized the importance of packing smartly. Their guide, experienced with the tricks of the trade, advised them to carry only the essentials. Each step in the deep snow was a struggle, but their lightweight bags made the journey easier. They enjoyed the beauty of the winter landscape without the burden of heavy luggage. This trip taught them that in the snowy wilderness, less is truly more.

日本語

一行は雪の冒険に出かけると、賢く荷物を詰めることの重要性がわかりました。その冒険の指導者は、その道のトリックに精通しており、必要最低限のものだけを持つようアドバイスしました。深い雪の中を一歩ずつ進むのは苦労でしたが、軽量の荷物が旅をより楽にしました。彼らは重たい荷物の負担なしに冬の景色を楽しみました。この旅が彼らに教えたのは、雪の荒野では本当に少ないことが一番だということでした。