英語の文章ドリル 20240217 06:00

体と心の健康につながる散歩

一言英語: 散歩は宗教です

英語

Walking is my religion.

日本語

散歩は私の宗教です。


散歩と建築

英語 (短文。ワンフレーズ!)

When I walk, I admire the architecture around me.

日本語

散歩をするとき、私は周りの建築物を称賛します。


散歩を通して探索する

英語 (240~400文字程度)

Walking allows me to explore the world around me. As I stroll through the streets, I discover hidden gems and secret treasures that I would have otherwise missed. The act of walking opens up new possibilities and broadens my perspective. It is a gentle and peaceful way to connect with nature and the city. With each step I take, I am immersed in the sights, sounds, and smells of my surroundings. My mind becomes clear and focused as I let go of stress and worries. Walking is not just a physical exercise, but also a mental and spiritual journey. It is a time for reflection, introspection, and inner peace. Whether I am walking alone or with a companion, I feel a sense of serenity and contentment. Walking is my escape from the chaos of everyday life, my sanctuary of calm and tranquility. It is a simple act that brings me joy and rejuvenation, a reminder to slow down and appreciate the beauty that surrounds me.

日本語

散歩をすることで、私は周りの世界を探索することができます。街を歩きながら、見落としてしまった隠れた宝物や秘密の財宝を発見します。歩くという行為は新たな可能性を開き、私の視野を広げます。それは自然や街と繋がる穏やかで平和な方法です。私が歩む一歩一歩で、周囲の光景や音、匂いに浸ることができます。ストレスや心配ごとを手放すことで、私の心はクリアで集中力を増します。散歩はただの運動だけではなく、精神的な旅でもあります。反省や内省、内なる平和を求める時間です。一人で散歩をするか、誰かと一緒でも、私は静けさと満足感を感じます。散歩は日常生活のカオスからの逃避、穏やかな安らぎの場です。それは私に喜びと活力を与える簡単な行為であり、私に囲まれた美しさを遅くまで楽しむことを思い起こさせます。