英語の文章ドリル 20231221 20:02

今回のドリル

一言英語 : 動物とコミュニケーション

英語

When you want to communicate with animals.

日本語

動物とコミュニケーションしたいとき。


英語の長文 : 旅行と動物の出会い

英語

When I went on a trip to a distant place, I had the most amazing encounter with a wild animal.

My heart was pounding as I cautiously approached the beautiful creature. I could feel its presence and energy. We locked eyes, and in that moment, I felt a deep connection with nature.

It was a surreal experience, one that I will never forget. The encounter reminded me of the wonders of the natural world and the importance of preserving it.

日本語

遠い場所へ旅行に行ったとき、私は野生の動物との驚きの出会いを経験しました。

慎重に美しい生き物に近づく中、私の心は高鳴りました。その存在感とエネルギーを感じることができました。私たちは目を合わせ、その瞬間に自然との深い結びつきを感じました。

それは非現実的な体験であり、決して忘れられないものでした。この出会いは、自然界の素晴らしさやそれを守ることの重要性を私に思い起こさせてくれました。