英語の文章ドリル 20231214 13:01

今回のドリル

一言英語 : サーフィンと散歩を楽しむ時にこの一言

英語

When I'm out surfing or taking a walk, all my worries disappear.

和訳

サーフィンや散歩をしている時は、私の心配ごとがすべて消えてしまいます。


英語の長文 : サーフィンと散歩 - 自然との共感

英語

Surfing and taking a walk are not just activities for me, but a way to connect with nature. When I'm riding the waves or strolling through the park, I feel a deep sense of harmony with the elements around me. The sound of the crashing waves and the scent of the ocean air fill my senses, reminding me of the vastness and beauty of the natural world. As I glide through the water or explore the winding trails, I become aware of the rhythm and flow of nature, and it brings a sense of calm and peace to my soul. Whether it's the exhilaration of catching a perfect wave or the tranquility of a peaceful walk, I am grateful for these moments of connection and the opportunity to appreciate the wonders of the world.

和訳

サーフィンや散歩は私にとって単なる活動ではなく、自然とのつながりを感じる手段です。波に乗っている時や公園を散策している時、私は周りの要素と深い調和を感じます。波の音や海の香りが私の感覚を満たし、自然界の広がりと美しさを思い出させてくれます。水面を滑る時や蛇行する小道を探検する時、私は自然のリズムや流れに気づき、心に静寂と平安をもたらします。完璧な波をキャッチする興奮や穏やかな散歩の静けさにあふれるこれらの瞬間に感謝し、世界の驚異を感じる機会に感謝します。