英語の文章ドリル 20231212 22:02

今回のドリル

一言英語 : プライバシーを守るために大切なこと

英語

  1. Privacy is not just a right, it's a responsibility.
  2. My privacy is my power.

日本語

  1. プライバシーは単なる権利ではなく、責任です。
  2. 私のプライバシーは私の力です。

英語の長文 : 温度と快適な生活の関係

英語

The temperature of our surroundings plays a crucial role in determining our comfort and well-being. Whether it's too hot or too cold, extreme temperatures can have a negative impact on our physical and mental health. Maintaining an optimal temperature is essential for a comfortable and productive life. It allows us to sleep better, concentrate more effectively, and reduces the risk of illnesses. From adjusting the thermostat in our homes to wearing appropriate clothing, there are various strategies we can adopt to regulate the temperature and ensure a pleasant living environment.

日本語

私たちの周囲の温度は、私たちの快適さと幸福感を決定する上で重要な役割を果たします。暑すぎるか寒すぎるかに関わらず、極端な温度は私たちの身体と精神の健康に悪影響を与える可能性があります。最適な温度を保つことは、快適で生産性の高い生活に不可欠です。良質な睡眠、より効果的な集中力、病気のリスクを減らすことができます。家の温度調節から適切な服装の選択まで、温度を調節し、心地よい生活環境を確保するために私たちが採用できるさまざまな戦略があります。