英語の文章ドリル 20231031 20:00

今回のドリル

一言英語 : ヒーローを飼育する

英語

Heroes are not only found in movies and comics, sometimes they can be found in our own homes, taking the form of pets.

日本語

ヒーローは映画やコミックだけでなく、時には私たち自身の家でペットの形を取ることもあります。


英語の長文 : ヒーローを飼育することの意味

英語

Having a pet is not just about providing them with food and shelter. It's about giving them love, care, and a sense of purpose. When we take on the responsibility of caring for a pet, we become their heroes, their protectors, and their companions. We have the power to make their lives better, and in return, they bring us joy, comfort, and unconditional love. So, let us cherish the opportunity to be a hero to our pets and give them the best life possible.

日本語

ペットを飼うことは単に彼らに食べ物と居場所を提供することではありません。それは愛情とケア、そして目的感を与えることです。ペットの世話をする責任を負うことで、私たちは彼らのヒーロー、守護者、そして仲間になります。私たちは彼らの生活をより良くする力を持っており、それに対して彼らは私たちに喜び、快適さ、そして無条件の愛をもたらしてくれます。だからこそ、私たちはペットにとって最高の人生を提供するヒーローであり続ける機会を大切にしましょう。 }