英語の文章ドリル 20231020 14:01

今回のドリル

一言英語 : キャンプの報告書を書く際

英語

I thoroughly enjoyed my camping experience and would like to share the highlights.

日本語

キャンプの経験を十分に楽しんでおり、ハイライトを共有したいと思います。


英語の長文 : キャンプの報告書を書く

英語

Last week, I had the opportunity to go on a camping trip with my friends and it was an unforgettable experience. We spent three days and two nights in the beautiful wilderness, surrounded by towering trees and peaceful lakes. The weather was perfect, with clear skies and cool breezes. We engaged in various activities like hiking, fishing, and cooking over an open fire. The nights were spent sitting around the campfire, sharing stories and roasting marshmallows. It was a chance to disconnect from the busy city life and reconnect with nature. I especially enjoyed the breathtaking views from the mountaintop and the tranquility of the starry night sky. Overall, the camping trip was a great bonding experience and I can't wait for the next adventure.

日本語

先週、友人とキャンプ旅行に行く機会があり、忘れられない経験となりました。美しい自然に囲まれた野外で、3日間と2泊を過ごしました。天候は絶好で、快晴の下で心地よい風が吹いていました。ハイキングや釣り、オープンファイアでの料理など、さまざまな活動に参加しました。夜はキャンプファイヤーの周りで座り、おしゃべりをしながらマシュマロを焼きました。忙しい都会の生活から切り離され、自然とつながるチャンスでした。特に山頂からの息をのむような景色と星空の静けさに魅了されました。全体的に、キャンプ旅行は素晴らしい結束の経験であり、次の冒険が待ち遠しいです。