英語の文章ドリル 20231001 23:00

今回のドリル

一言英語 : サッカーをする時にこの一言

英語

Keep calm and play soccer!

日本語

冷静になってサッカーを楽しもう!


英語の長文 : スポーツと音楽

英語

Sports and music are two of my favorite things. I love the excitement and adrenaline rush that comes with playing sports, especially soccer. There's something magical about being on the field, feeling the power of my body as I kick the ball, and hearing the cheers from the crowd. It's a beautiful symphony of skill, strategy, and teamwork. Music, on the other hand, touches my soul in a different way. The melodies speak to my emotions, the lyrics tell stories that resonate with my experiences, and the rhythm moves my body in harmony. Whether I'm running on the soccer field or singing on stage, these two passions bring me joy and fulfillment.

日本語

スポーツと音楽は私のお気に入りのものです。スポーツ、特にサッカーをすることで得られる興奮とアドレナリンの高揚が大好きです。フィールドでプレーしている時に、ボールを蹴ることで自分の体の力を感じ、観客からの声援を聞くことができるのは魔法のようです。それは、スキル、戦略、チームワークの美しい響きです。一方、音楽は私の魂に別の感覚を与えてくれます。メロディは私の感情に訴えかけ、歌詞は私の経験に共鳴し、リズムは私の体を調和させます。サッカーのフィールドで走っているか、舞台で歌っているか、これらの情熱は私に喜びと充実感をもたらしてくれます。