英語の文章ドリル 20230813 17:01

一言英語 : 植物と雨の美術

英語

When it rains, the plants dance with joy.

日本語

雨が降ると、植物たちは喜びで踊ります。


英語の長文 : 植物と雨の美術

英語

The raindrops gently caressed the petals of the flowers as they fell from the sky. The vibrant colors of the blooms seemed to come alive under the gray clouds. The lush green leaves of the trees glistened with the water droplets, as if they were adorned with tiny diamonds. The rain awakened a sense of tranquility and beauty in the garden, as the plants gracefully swayed in the breeze, their leaves and branches creating a mesmerizing dance. It was a masterpiece of nature, where the union of rain, plants, and art created a symphony of sights and sounds.

日本語

雨粒が空から降り注ぐ際、花の花びらは優しく触れられました。灰色の雲の下で、花々の鮮やかな色彩は生命を奪われるように輝きました。樹木の豊かな緑の葉は、小さなダイヤモンドで飾られたかのように水滴でキラキラと光りました。雨は庭に静寂と美しさをもたらし、風に優雅に揺れる植物が美しい舞を創り出しました。雨と植物とアートが融合した自然の名作であり、光景と音の交響曲を創り出しました。