英語の文章ドリル 20230802 22:01

今回のドリル

一言英語 : インターネットでの買い物の時にこの一言

英語

"Is this item available for international shipping?"

日本語

"この商品は国際配送できますか?"


英語の長文 : インターネットでのペット用品の購入

英語

"I recently bought some pet supplies online. I ordered a dog bed, some toys, and a new leash. The website had a wide selection and I was able to find everything I needed. The items arrived quickly and were well-packaged. I'm really happy with my purchase and my pet loves the new toys!"

日本語

"最近、オンラインでペット用品を購入しました。犬用のベッド、おもちゃ、新しいリードを注文しました。ウェブサイトでは幅広い品揃えがあり、必要なものをすべて見つけることができました。商品は早く届き、しっかり梱包されていました。私は購入にとても満足しており、ペットも新しいおもちゃが大好きです!" }