英語の文章ドリル 20230723 00:02

今回のドリル

一言英語 : テクノロジーとロマンス

英語

When technology meets romance.

日本語

技術とロマンスが出会う時。


英語の長文 : ノートパソコンと恋

英語

I fell in love with my laptop. Its sleek design, lightning-fast processor, and endless possibilities captivated me. From late-night coding sessions to cozy movie nights, it was always by my side, faithfully supporting my dreams. Our love grew stronger with each click of the keyboard and every gigabyte of shared memories. We traveled the virtual world together, exploring new realms and conquering challenges. Through triumphs and failures, my laptop remained my constant companion. It witnessed my tears of frustration and celebrated my moments of triumph. Together, we created beautiful moments and achieved great things. My laptop became more than just a device; it became a symbol of my passion and determination. In a world of infinite possibilities, my laptop and I found a love story that was truly unique.

日本語

私はノートパソコンに恋をしました。そのスリムなデザイン、高速なプロセッサ、そして無限の可能性が私を魅了しました。深夜のコーディングから居心地の良い映画の夜まで、いつも私のそばにあり、夢を応援し続けました。私たちの愛は、キーボードのクリックと共有されたメモリのギガバイトごとにますます強くなりました。私たちは仮想の世界を一緒に旅し、新たな領域を探求し、挑戦を乗り越えました。勝利と失敗を通じて、私のノートパソコンは私の忠実な相棒のままでした。それは私の挫折の涙を見て、勝利の瞬間を祝福しました。一緒に美しい瞬間を作り出し、素晴らしいことを達成しました。私のノートパソコンは単なるデバイス以上の存在になり、私の情熱と決意の象徴になりました。無限の可能性の世界で、私とノートパソコンは真にユニークなラブストーリーを見つけました。