英語の文章ドリル 20230719 09:30

今回のドリル

一言英語 : 晴れた日にこの一言

英語

Clear skies, bright smiles!

日本語

晴れた空、明るい笑顔!


英語の長文 : モバイルデバイスの利便性

英語

Mobile devices have revolutionized the way we live and work. With just a smartphone or tablet, we can access information, connect with people around the world, and complete tasks on the go. Whether it's checking emails, browsing social media, or even managing our finances, mobile devices provide us with convenience and flexibility. The portability of these devices allows us to stay connected and productive wherever we are, making our lives easier and more efficient.

日本語

モバイルデバイスは私たちの生活と仕事の方法を革命的に変えました。スマートフォンタブレットだけで、情報にアクセスしたり、世界中の人々とつながったり、移動中にタスクを完了することができます。メールのチェック、ソーシャルメディアの閲覧、さらには財務の管理まで、モバイルデバイスは私たちに便利さと柔軟性を提供してくれます。これらのデバイスの持ち運びの便利さにより、どこにいてもつながりを保ちながら効率的に仕事ができ、私たちの生活をより簡単で効率的にしてくれます。