英語の文章ドリル 20230716 15:30

ウォーキングとチェックイン


今回のドリル

一言英語: 好きな観光名所でチェックイン!

英語

"I checked in at my favorite tourist spot!"

日本語

"私は好きな観光名所でチェックインしました!"


英語の長文: 観光名所でのウォーキング

英語

Visiting the famous tourist attractions in the city, I had the perfect opportunity to enjoy long walks and explore the beautiful surroundings. From historic landmarks to picturesque parks, the city offered a range of options for walking enthusiasts like myself. With every step, I couldn't help but be captivated by the architecture, the nature, and the vibrant atmosphere of the city.

日本語

街の有名な観光名所を訪れることで、私は長い散歩を楽しむ絶好の機会を得ました。歴史的なランドマークから風景の美しい公園まで、この街では私のようなウォーキング好きにとってさまざまな選択肢があります。一歩ずつ進むたびに、私は建築物や自然、そして街の活気ある雰囲気に魅了されました。"