英語の文章ドリル 20230704 15:01

今回のドリル

とっさの一言英語

利用シーン

英会話で使えるフレーズを学びたい時

キーワード

フレーズ, 学ぶ, 英会話

英語/日本語

Learn useful phrases for English conversation / 英会話で使える便利なフレーズを学ぼう


英文問題 : A Trip to London (ロンドンへの旅)

難易度 : ★★★☆☆

英語

Last summer, I took a trip to London. It was my first time visiting the city and I was really excited. I had heard so much about the famous landmarks like Big Ben, the Tower of London, and Buckingham Palace, and I couldn't wait to see them in person.

When I arrived in London, I was immediately struck by the vibrant atmosphere. There were people from all over the world, speaking different languages and wearing different clothes. The streets were bustling with activity, and the architecture was stunning.

During my trip, I visited many of the famous landmarks. I took a guided tour of the Tower of London and learned about its rich history. I also went on the London Eye and enjoyed a breathtaking view of the city from the top.

Overall, my trip to London was an unforgettable experience. I learned so much about the city's history and culture, and I made memories that will last a lifetime.

日本語

昨年の夏、私はロンドンへの旅行をしました。この都市を訪れるのは初めてで、とてもワクワクしていました。ビッグ・ベンやロンドン塔、バッキンガム宮殿などの有名な観光地についてたくさん聞いていたので、実際に見るのが待ちきれませんでした。

ロンドンに到着した時、一杯な雰囲気にまず驚きました。世界中から来た人々がいて、さまざまな言語を話し、さまざまな服装をしていました。街は活気に満ちていて、建築物も素晴らしかったです。

旅の間、私は多くの有名な観光地を訪れました。ロンドン塔のガイドツアーを受けて、その豊かな歴史について学びました。また、ロンドン・アイに乗り、頂上からの息をのむような景色を楽しむことができました。

全体的に、私のロンドン旅行は忘れられない体験でした。この都市の歴史や文化について多くを学び、一生の思い出を作りました。